Örülök, hogy itt jársz! Ebben a Blogban NÉHA trágár szavakat fogsz olvasni...Minden PÉNTEKEN jön az új bejegyzés, de ha minden jól megy és sokan leszünk akkor lehet akár többször is!

2015. március 30., hétfő

#3 Blog kritika: Born To Die

Katt.♥
Design
Fejléc: Szerintem túl egyszerű! Kérj meg valakit, hogy csináljon egy hasonlóan ötletes, de gazdagabb fejlécet!
Háttér:  pucér... kéne az az új fejléc!
Színek: nem irritálták a szememet amikor este olvastam! Ezek a szín remek választás! :)
Tartalma
A Blog magába foglalja az American Horror Story-Murder House-t  (bocsánat, ha ez esetleg nyelvhelyességi hiba, nehéz angol szót 'ragozni') ami a legelső éved. Főszereplő Violet, aki egy eléggé antiszociális tinédzser lány. Ez egy fanfiction, ha jól olvastam, szóval az alap történet (ami a valódi sorozat) más szemszögből van leírva. Nem találtam túl érdekesnek a Blogot, mivel régen láttam az AHS-t és ugyan az (szinte) csak leírva. NEM MONDOM, HOGY ROSSZ, csak inkább annak ajánlom aki nem látta a sorozatot! És lehet, hogy nem mondtam igazat, mivel lehet ez lenne a lényeg, de ezt nagyon bonyolultan tudnám leírni! Egyszerűen úgy tudnám leírni, hogy az 1. évad eleve Violet-ről szól! De ha a 3. évadot a 'Coven'-t írnád ez után, akkor ott sok mindent eltudnál magyarázni, hiszen ott nem Zoe-n van a hangsúly! :) (Igen, igen megszólalt egy AHS fan bennem és le kellett írnom! :3) 
Kiknek ajánlom?
Mint amit az előbb is írtam, az olvassa aki nem látta a sorit, hiszen nem tudja mi az alap helyzet! De összegezve, a Blog Tényleg, nem rossz, csak hát.. :D
-V

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Valamint vigyázz a vesszőhasználatra, csak szólok, mert picit zavaró volt olvasás közben. :)xx

      Törlés
    2. hidd el, írás közben még zavaróbb :D de köszi!

      Törlés