Örülök, hogy itt jársz! Ebben a Blogban NÉHA trágár szavakat fogsz olvasni...Minden PÉNTEKEN jön az új bejegyzés, de ha minden jól megy és sokan leszünk akkor lehet akár többször is!

2015. március 29., vasárnap

#2 Blog kritika:Chocolatte ~ Se veled se nélküled

Katt

Design:

Én nem ismerem a wattapadot és ezáltal nem tudom, hogy milyen lehetőségek vannak, de nekem elég rendezetlen a blogod. Van egy fejléced amit nem nagyon hívnék így. Ha te nem tudsz jól szerkeszteni,akkor kérj segítséget!

Tartalma:

Egy lányról szól aki most érettségizett le,olaszból pedig felsőfokon. Londonban lakik a családjával,de gyorsan el kéne költöznie,mivel jön a 3. tesója és az ő a szobáját fogja megkapni. A probléma az,hogy kevés pénze van a pincérkedésből,viszont a szülei azt hiszik,hogy a lányuknak van már lakása. 


Véleményem: 

Szerintem túl rövidek a részek,mint ahogy a mondatok is. Néha írtál kicsit hosszabb frázisokat,ami nem csak 3-5 szóból állt.  "Oh istenem. Leszálltam a buszról. Belibbentem a lakásba." Nem értem hogy miért írtad ezt 3 mondatba le. Ha az ember kicsit átgondolja,akkor szinte mindig kell kicsit sétálni a buszmegállótól a lakásig. Ezért én inkább így írtam volna: "Oh istenem gondoltam magamban,miközben leszálltam a buszról és elindultam haza fele. Amikor belibbentem a lakásba..."
Ha oda figyelsz ezekre akkor jó történet lesz ez! 

Kinek ajánlom?

Olyan embereknek ajánlom főként,akik szeretik a valóságos történeteket.
                                                                                                                   -F


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése